Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA JUNGTINĖSE AMERIKOS VALSTIJOSE IR MEKSIKOS JUNGTINĖMS VALSTIJOMS

Adresas: 2622 16th Street NW, Washington, DC 20009, USA

plačiau »

Tel. +1 202 234 5860
Faksas +1 202 328 0466
El. paštas

Skelbiama atranka į administratoriaus (-ės) pareigybę

Sukurta 2017.04.28 / Atnaujinta 2017.05.19 21:46

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Meksikos Jungtinėms Valstijoms (toliau – Ambasada) skelbia atranką į administratoriaus (-ės) pareigybę.

Atrinktam kandidatui bus mokamas nustatyto dydžio mėnesinis darbo užmokestis bei siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą bei ne mažiau kaip 2 metų administracinio darbo patirtį;
- gerai mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo C2 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programų paketu);
- žinoti raštvedybos taisykles;
- sugebėti savarankiškai organizuoti savo darbą, pasirinkti darbo metodus, išmanyti pagrindinius protokolo reikalavimus;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos ir ministerijos veiklą;
- turėti vairuotojo pažymėjimą su B ir D kategorijomis;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis, bendrauti, būti pareigingam ir darbščiam;
- turėti Lietuvos Respublikos pilietybę.
 Funkcijos :
- užtikrina Ambasados pastato priežiūrą ir teritorijoje esančių objektų funkcionavimą;
 - rūpinasi Ambasados pastato bei automobilių draudimo sutarčių sudarymu bei automobilių parko atnaujinimu;
- aprūpina darbuotojus kanceliarinėmis, ūkinėmis prekėmis bei inventoriumi;
  - atsako už materialinių vertybių (ilgalaikio ir trumpalaikio turto), esančių Ambasadoje, įsigijimą, saugojimą ir atskaitomybę;
 - rengia sutartis dėl Ambasadoje esančių sistemų priežiūros, remonto ir kt. paslaugų bei darbų ir pateikia jas pasirašyti Ambasados vadovui;
 - dalyvauja organizuojant Ambasados priėmimus;
 - tvarko iš sostinės atvykstančių delegacijų priėmimo logistikos reikalus;
 - organizuoja ir atlieka Ambasados viešuosius pirkimus, susijusius su pastato, Ambasadai priklausančio ūkinio inventoriaus priežiūra ir administravimu ir kt.;
 - vairuoja Ambasadai priklausančias transporto priemones;
 - vykdo kitus Ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Susidomėjusius prašome siųsti savo gyvenimo aprašymą ir trumpą motyvacinį laišką elektroniniu paštu [email protected]  iki 2017 m. gegužės 19 d. (imtinai). Pirminę atranką praėję kandidatai bus kviečiami pateikti gyvenimo aprašyme pateiktą informaciją pagrindžiančius dokumentus ir atvykti į pokalbį dėl darbo arba apie jį pasikalbėti telefonu. Atrinktas kandidatas turės gauti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą leidimą dirbti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „konfidencialiai“.
Numatoma darbo sutarties sudarymo pradžia – 2017 m. rugpjūčio 16 d.

 

Naujienlaiškio prenumerata