Darbo galimybės
Darbo galimybės
Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Meksikos Jungtinėms Valstijoms (toliau – ambasada) skelbia atranką į sekretoriaus/sekretorės pareigybę.
Pareiginė alga – nuo 1874 iki 2856 Eur (bruto)
Reikalavimai :
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip savarankiško vartotojo B2 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“.
Funkcijos:
- padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę informaciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu ir žodžiu;
- sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų aptarnavimo ir organizavimo;
- ruošia ambasados patalpas, inventorių įvairiems reprezentaciniams renginiams, po jų jas sutvarko;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas – mokėti lietuvių kalbą ir būti susipažinusiam su Jungtinių Amerikos Valstijų teisės aktais, administracinio darbo patirtis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. sausio 24 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu atranka.us@urm.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. sausio 29-31 d. Lietuvos Respublikos ambasados patalpose arba telefonu/Zoom. Papildoma informacija teikiama telefonu +370 70653460, +1 (202) 4316881 arba elektroniniu paštu atranka.us@urm.lt