Lietuvos Respublikos ambasada Vašingtone skelbia atranką į administratoriaus (-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Meksikos Jungtinėms Valstijoms (toliau – ambasada) skelbia atranką į administratoriaus (-ės) pareigybę.
Pareiginė alga nuo 2642–3677 Eur (bruto).
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
- mokėti lietuvių ir anglų kalbą ne žemesniu kaip savarankiško vartotojo lygmens B2 lygiu;
- turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti ambasados tarnybines transporto priemones;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos taisykles;
- sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą, pasirinkti darbo metodus;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos, ministerijos ir diplomatinių atstovybių veiklą;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“.
Funkcijos:
- koordinuoja ambasados administracinio-techninio personalo darbą;
- organizuoja ambasadoje viešuosius pirkimus, tvarko su viešųjų pirkimų organizavimu susijusius dokumentus;
- rengia ambasados paslaugų sutartis;
- atsako už/vykdo materialinių vertybių (ilgalaikio turto ir atsargų) esančių ambasadoje, įsigijimą, panaudojimą ir saugojimą;
- tvarko materialinių vertybių apskaitą, medžiagų, inventoriaus ir materialinių vertybių nurašymą;
- dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
- aprūpina ambasados darbuotojus ūkinėmis ir kanceliarinėmis priemonėmis bei inventoriumi;
- rengia sutartis dėl ambasadoje esančių inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto;
- užtikrina, kad ambasadoje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
- rūpinasi ambasados ir/ar rezidencijos patalpų priežiūra;
- kontroliuoja ir prižiūri švaros ir tvarkos palaikymą ambasados patalpose;
- padeda organizuoti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių gabenimą;
- vairuoja ambasados transportą, kai tai būtina jo tiesioginėms funkcijoms vykdyti;
- organizuoja ambasados renginius ir priėmimus;
- sutvarko ambasados teritoriją prieš ir po įvairių ambasadoje organizuojamų reprezentacinių renginių;
- atlieka smulkius remonto darbus;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas- būti susipažinusiam su Jungtinių Amerikos Valstijų teisės aktais, administracinio darbo patirtis.
Su atranką laimėjusiu kandidatu (-e) bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. kovo 14 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu atranka.us@urm.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. kovo 19-21 d. Lietuvos Respublikos ambasados patalpose arba telefonu/Zoom. Papildoma informacija teikiama telefonu +370 70653460, +1 (202) 4316881 arba elektroniniu paštu atranka.us@urm.lt