*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Vašingtone skelbia atranką į administratoriaus (-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Vašingtone skelbia atranką į administratoriaus (-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Meksikos Jungtinėms Valstijoms (toliau – ambasada) skelbia atranką į administratoriaus (-ės) pareigybę.

Pareiginė alga nuo 2642–3677 Eur (bruto).

Reikalavimai

  1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
  2. mokėti lietuvių ir anglų kalbą ne žemesniu kaip savarankiško vartotojo lygmens B2 lygiu;
  3. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti ambasados tarnybines transporto priemones;
  4. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  5. išmanyti raštvedybos taisykles;
  6. sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą, pasirinkti darbo metodus;
  7. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos, ministerijos ir diplomatinių atstovybių veiklą;
  8. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“.

Funkcijos:

  1. koordinuoja ambasados administracinio-techninio personalo darbą;
  2. organizuoja ambasadoje viešuosius pirkimus, tvarko su viešųjų pirkimų organizavimu susijusius dokumentus;
  3. rengia ambasados paslaugų sutartis;
  4. atsako už/vykdo materialinių vertybių (ilgalaikio turto ir atsargų) esančių ambasadoje, įsigijimą, panaudojimą ir saugojimą;
  5. tvarko materialinių vertybių apskaitą, medžiagų, inventoriaus ir materialinių vertybių nurašymą;
  6. dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
  7. aprūpina ambasados darbuotojus ūkinėmis ir kanceliarinėmis priemonėmis bei inventoriumi;
  8. rengia sutartis dėl ambasadoje esančių inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto;
  9. užtikrina, kad ambasadoje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
  10. rūpinasi ambasados ir/ar rezidencijos patalpų priežiūra;
  11. kontroliuoja ir prižiūri švaros ir tvarkos palaikymą ambasados patalpose;
  12. padeda organizuoti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių gabenimą;
  13. vairuoja ambasados transportą, kai tai būtina jo tiesioginėms funkcijoms vykdyti;
  14. organizuoja ambasados renginius ir priėmimus;
  15. sutvarko ambasados teritoriją prieš ir po įvairių ambasadoje organizuojamų reprezentacinių renginių;
  16. atlieka smulkius remonto darbus;
  17. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas- būti susipažinusiam su Jungtinių Amerikos Valstijų teisės aktais, administracinio darbo patirtis.

Su atranką laimėjusiu kandidatu (-e) bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. kovo 14 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu atranka.us@urm.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. kovo 19-21 d. Lietuvos Respublikos ambasados patalpose arba telefonu/Zoom. Papildoma informacija teikiama telefonu +370 70653460, +1 (202) 4316881 arba elektroniniu paštu atranka.us@urm.lt